Narrowcasting

Narrowcasting is sinds 2005 de marketingwereld binnengetreden. Steeds meer bedrijven maken gebruik van narrowcasting als communicatiemiddel. Maar wat is narrowcasting precies? En wat kan je er mee?

Narrowcasting is een digitaal communicatiemiddel om informatie over te dragen via beeldschermen. De oudste en meest bekende manier van uitzenden is TV, waar boodschappen worden uitgezonden zonder enig onderscheid te maken in de te bereiken doelgroepen. Met narrowcasting is het mogelijk om per locatie een boodschap te zenden, gericht op een specifieke doelgroep.

Narrowcasting is voor zowel interne als externe communicatie te gebruiken.

Voorbeelden van Narrowcasting voor interne Communicatie:

  • Productinformatie
  • Interne mededelingen
  • Vacatures
  • KPI’s
  • Jubilea en verjaardagen
  • Introductie (nieuwe) medewerkers
  • Foto’s/ filmpjes
  • Activiteiten agenda

Met narrowcasting bij externe communicatie kun je een doelgroep attent maken op aanbiedingen, nieuwe collecties, vergaderzalen, afwijkende openingstijden of iemand persoonlijk welkom heten. Je kunt ze informeren en entertainen tijdens het wachten. Narrowcasting heeft dan meteen een positieve werking en geeft de algehele beleving van je merk of organisatie meer betekenis.

Heeft u nog vragen over de mogelijkheden of wat Companet voor uw bedrijf kan betekenen? Neem dan gerust contact met ons op.

DIENSTEN

ICT Projectmanagement en supportdesk

Microsoft

Microsoft Office365 services en abonnementen

Cloud

Companet Online Service en Hosting

Camerabewaking

Camerabewaking en integraties

Online vPBX VoIP telefonieplatform

Slot

Firewalls en Filtering

Wilt u vrijblijvend meer informatie over Narrowcasting?

Bel dan 085 – 864 0046, mail naar: info@companet.nl of vul uw gegevens in onderstaand formulier in.